Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Kapustina L. M. Marketing approach to sale management / L. M. Kapustina, A. U. Zhuravleva // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 160-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_19 Наведено маркетинговий підхід до управління продажами на ринку камінів. Концепцію управління продажами досліджено, враховуючи специфічні особливості даного ринку, а також ключові компетенції компанії, з метою розробки відповідної маркетингової стратегії. Проведено статистичний аналіз зовнішньої торгівлі камінами. Логічна модель "Шість запитань" стала методологічною основою управління маркетингом і продажами в компанії. Наведено результати польового маркетингового дослідження регіонального ринку камінів. Сегментацію ринку камінів проведено з використанням факторного, кластерного аналізу та програмного забезпечення SPSS. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kapustina L. M. Marketing approach to sale management / L. M. Kapustina, A. U. Zhuravleva // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 160-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |