Носкова Е. В. 
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_17
Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчета ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России.
  Повний текст PDF - 878.591 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Носкова Е.
  • Романова И.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Носкова Е. В. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського