Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Sharif O. O. 
Consumer complicity with counterfeit products in Indonesia / O. O. Sharif, A. F. Asanah, D. T. Alamanda // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_30
Описано вплив колективізму, гедоністичного шопінгу, етичних дилем і сприйняття якості на ставлення та придбання підробок на прикладі індонезійского ринку модних товарів. Опитування 400 респондентів проведено онлайн, із залученням населення з різних провінцій Індонезії. Результати обробки даних привели авторів до таких висновків: колективізм і сприйняття якості мають позитивний вплив на придбання підробок; етичні дилеми мають негативний вплив; а вплив гедоністичного шопінгу не можна назвати суттєвим.
  Повний текст PDF - 120.108 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sharif O.
  • Asanah A.
  • Alamanda D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sharif O. O. Consumer complicity with counterfeit products in Indonesia / O. O. Sharif, A. F. Asanah, D. T. Alamanda // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського