Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Sharif O. O. Consumer complicity with counterfeit products in Indonesia / O. O. Sharif, A. F. Asanah, D. T. Alamanda // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_30 Описано вплив колективізму, гедоністичного шопінгу, етичних дилем і сприйняття якості на ставлення та придбання підробок на прикладі індонезійского ринку модних товарів. Опитування 400 респондентів проведено онлайн, із залученням населення з різних провінцій Індонезії. Результати обробки даних привели авторів до таких висновків: колективізм і сприйняття якості мають позитивний вплив на придбання підробок; етичні дилеми мають негативний вплив; а вплив гедоністичного шопінгу не можна назвати суттєвим. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sharif O. O. Consumer complicity with counterfeit products in Indonesia / O. O. Sharif, A. F. Asanah, D. T. Alamanda // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |