Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Januska M. 
Lead user innovation and paid innovation: the case of Grinding Gear Games / M. Januska, R. Spicar // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 11. - С. 476-485. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_11_52
Описано нове джерело доходів від інновацій передових користувачів у межах авторської моделі "платних інновацій". Проведено опитування 5659 користувачів серед клієнтів "Grinding Gear Games", розробника ігор з Нової Зеландії. Центральні питання опитування стосувались того, чи є в гравців свої інноваційні ідеї щодо ігри, чи готові вони ділитися ними з розробниками, а також чи готові платити за впровадження власної інновації в гру. Показано, що передові користувачі мають значно більше ідей щодо гри, ніж середньостатистичні, вони також частіше діляться ними та частіше підтримують інновації інших користувачів. Доведено, що як передові, так і середньостатистичні гравці готові платити за впровадження власних ідей у фінальний продукт.
  Повний текст PDF - 146.047 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Januska M.
  • Spicar R.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Januska M. Lead user innovation and paid innovation: the case of Grinding Gear Games / M. Januska, R. Spicar // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 11. - С. 476-485. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_11_52.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського