Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Karyy O. I. Relationship marketing of automobile transportation companies: the need of establishing mutual understanding with a client / O. I. Karyy, H. V. Podvalna // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_10_18 Визначено, виходячи з концепції маркетингу взаємовідносин, основні помилки при спілкуванні автотранспортних підприємств зі своїми клієнтами. Шляхом опитування автотранспортних підприємств та їх клієнтів ідентифіковано помилки сторін на різних етапах співпраці; сформульовано рекомендації з уникнення зазначених помилок. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Karyy O. I. Relationship marketing of automobile transportation companies: the need of establishing mutual understanding with a client / O. I. Karyy, H. V. Podvalna // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_10_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |