Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Karyy O. I. 
Relationship marketing of automobile transportation companies: the need of establishing mutual understanding with a client / O. I. Karyy, H. V. Podvalna // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_10_18
Визначено, виходячи з концепції маркетингу взаємовідносин, основні помилки при спілкуванні автотранспортних підприємств зі своїми клієнтами. Шляхом опитування автотранспортних підприємств та їх клієнтів ідентифіковано помилки сторін на різних етапах співпраці; сформульовано рекомендації з уникнення зазначених помилок.
  Повний текст PDF - 140.405 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Karyy O.
  • Podvalna H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Karyy O. I. Relationship marketing of automobile transportation companies: the need of establishing mutual understanding with a client / O. I. Karyy, H. V. Podvalna // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_10_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського