Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Machova R. Shockvertising in selected European countries: Hofstede's dimensions analysis / R. Machova, Huszarik E. Seres, Z. Toth // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_6 Проаналізовано вплив шокуючої реклами в різних культурах, надано приклади реакцій і почуттів, які може викликати така реклама. Наведено порівняння опитувань, які проведено у Великій Британії, Словаччині та Румунії, відносно економічних і культурних параметрів шокуючої реклами. Більшість опитуваних зустрічали таку рекламу та вважають її ефективною. Культурні міжкраїнові відмінності спостережено в емоціях, що збуджує шокуюча реклама. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Machova R. Shockvertising in selected European countries: Hofstede's dimensions analysis / R. Machova, Huszarik E. Seres, Z. Toth // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |