Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Machova R. 
Shockvertising in selected European countries: Hofstede's dimensions analysis / R. Machova, Huszarik E. Seres, Z. Toth // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_6
Проаналізовано вплив шокуючої реклами в різних культурах, надано приклади реакцій і почуттів, які може викликати така реклама. Наведено порівняння опитувань, які проведено у Великій Британії, Словаччині та Румунії, відносно економічних і культурних параметрів шокуючої реклами. Більшість опитуваних зустрічали таку рекламу та вважають її ефективною. Культурні міжкраїнові відмінності спостережено в емоціях, що збуджує шокуюча реклама.
  Повний текст PDF - 151.843 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Machova R.
  • Seres H.
  • Toth Z.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Machova R. Shockvertising in selected European countries: Hofstede's dimensions analysis / R. Machova, Huszarik E. Seres, Z. Toth // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського