Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Mok K. M. M. Sun Tzu, the Art of War and its implications in innovation and target marketing / K. M. M. Mok // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_3 Розглянуто вчення Сунь Цзи "Мистецтво війни" з позицій інноваційного та маркетингового підходів до менеджменту організацій (фірм). Акцент у дослідженні зроблено на гнучкості, варіативності дій та інноваційності, а також на ситуативних та організаційних перевагах організацій (фірм). Продемонстровано зв'язок між мистецтвом ведення війни та таргетованим маркетингом. Синергетичний ефект від спільного застосування стародавнього вчення "Мистецтва війни" та інноваційного маркетингу здатен значно посилити конкуретоспроможність організацій (фірм). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mok K. M. M. Sun Tzu, the Art of War and its implications in innovation and target marketing / K. M. M. Mok // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |