Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Sapic S. Entry marketing strategies of foreign companies: a case study on Western Serbia / S. Sapic, M. Jovanovic, S. Furtula // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_6_7 Описаны стратегии выхода компаний на новые рынки на примере региона Западной Сербии после 2000 года. Для анализа использованы данные опроса 76 менеджеров касательно их отношения к прямым иностранным инвестициям (ПИИ), их влияния на развитие экономики и повышение конкурентоспособности компаний, а также к необходимости контроля притоков ПИИ и координации деятельности на макро- и микроуровнях в процессе формулирования стратегического подхода к управлению потоками ПИИ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sapic S. Entry marketing strategies of foreign companies: a case study on Western Serbia / S. Sapic, M. Jovanovic, S. Furtula // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_6_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |