Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Семак Б. Б. Маркетингова концепція виводу на вітчизняний ринок нового товару – нанотекстилю / Б. Б. Семак // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_29 Надано характеристику способів виробництва основних видів текстильної нйносировини та наноматеріалів, одержаних на її основі. Розглянуто сфери їх використання. Проаналізовано питання безпеки для здоров'я людини та довкілля використання нанотехнологій для виробництва текстильної сировини та наноматеріалів. Основну увагу приділено розгляду проблем розробки маркетингової концепції для нанотекстилю як нового товару на ринку України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Семак Б. Б. Маркетингова концепція виводу на вітчизняний ринок нового товару – нанотекстилю / Б. Б. Семак // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |