Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Благун І. С. Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_19 Досліджено взаємозв'язок маркетингової стратегії інтернаціоналізації з рівнями стратегічного управління. Наведено класифікацію заходів, що реалізуються в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Визначено та класифіковано зовнішні та внутрішні чинники, деталізовано їх вплив на окремі стратегічні заходи маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Благун І. С. Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |