Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Благун І. С. 
Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_19
Досліджено взаємозв'язок маркетингової стратегії інтернаціоналізації з рівнями стратегічного управління. Наведено класифікацію заходів, що реалізуються в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Визначено та класифіковано зовнішні та внутрішні чинники, деталізовано їх вплив на окремі стратегічні заходи маркетингової стратегії інтернаціоналізації.
  Повний текст PDF - 129.777 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Благун І.
  • Ільчук П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Благун І. С. Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Благун Іван Семенович (економічні науки)
  • Ільчук Павло Григорович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського