Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Blecharz P. Assessing the service quality in small and medium-sized companies / P. Blecharz, H. Stverkova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_27 Обоснована важность качества в секторе услуг. Качество обслуживания должно находиться под постоянным мониторингом и оценкой. Приведены пути оценки качества сервиса для процессов и продукта на примере офтальмологической клиники. Оценка качества сервиса напрямую влияет на конкурентоспособность компании и потенциал её дальнейшего развития. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Blecharz P. Assessing the service quality in small and medium-sized companies / P. Blecharz, H. Stverkova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |