Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Golubkova T. Marketing mix and the concept of product life cycle in developing recommendations on improving the performance of companies in the banking sector / T. Golubkova, K. Golubkova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 356-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_2_45 Зазначено, що життєвий цикл продукту (ЖЦП) простежується на всіх підприємствах, включаючи банки, та передбачає визначення етапу знаходження запропонованого споживачеві/клієнтові продукту споживання. Процес усунення недоліків і поліпшення діяльності підприємства/банку за допомогою моделі ЖЦП є непопулярним методом роботи. У зв'язку з цим, запропоновано застосування цієї концепції одночасно з комплексом маркетингу, що багато в чому спрощує та конкретизує задачі. Аналізуючи кожен елемент комплексу маркетингу, можна виявити сильні та слабкі сторони підприємства/банку. Для усунення недоліків розроблено рекомендації, націлені на поліпшення конкретного етапу життєвого циклу та для потрібного елемента комплексу маркетингу, які в свою чергу впливатимуть на ефективність діяльності підприємства/банку надалі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Golubkova T. Marketing mix and the concept of product life cycle in developing recommendations on improving the performance of companies in the banking sector / T. Golubkova, K. Golubkova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 356-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_2_45. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |