Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Краус К. М. Система заходів з удосконалення управління маркетингом малих торговельних підприємств / К. М. Краус // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_13 Визначено систему державних заходів щодо подолання недоліків нормативно-правової бази діяльності суб'єктів малого торговельного бізнесу. Виявлено шляхи уникнення адміністративних перешкод при здійсненні малими підприємствами маркетингової діяльності. Узагальнено основні напрями державної підтримки вітчизняного малого бізнесу у сфері торгівлі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Краус К. М. Система заходів з удосконалення управління маркетингом малих торговельних підприємств / К. М. Краус // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |