Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Савенко І. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_5_15 Досліджено інструменти Інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через Інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі. Запропоновано заходи із покращання ефективності продажів через Всесвітню мережу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Савенко І. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_5_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |