Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Rakic B. 
Marketing challenges at the beginning of XXI century / B. Rakic, M. Rakic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 446-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_54
Рассмотрены задачи развития маркетинга в начале XXI века. Основные задачи маркетинга, с которыми сталкиваются теоретики и практики: во-первых, обеспечение ключевой роли маркетинга в определении и реализации бизнес-стратегии, интеграции и целостного маркетинга, во-вторых, глобализация и глобальный маркетинг транснациональных корпораций, в-третьих, процесс перехода в цифровой формат, Интернет, на другие цифровые носители и онлайн-маркетинг, в-четвертых, создание уникальной ценности при участии клиентов и персонализированный маркетинг, и в-пятых, процесс устойчивого развития и устойчивого маркетинга.
  Повний текст PDF - 112.371 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rakic B.
  • Rakic M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century / B. Rakic, M. Rakic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 446-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_54.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського