Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Orlov V. V. Conceptual framework for innovation management in the marketing product policy of companies / V. V. Orlov // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_19 Определены концептуальные основы управления инновациями в маркетинговой товарной политике предприятий. Получил дальнейшее развитие понятийно-категориальный аппарат управления инновациями в маркетинговой товарной политике. Предложен состав инновационного товарного потенциала предприятий и системы инноваций в маркетинговой товарной политике. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Orlov V. V. Conceptual framework for innovation management in the marketing product policy of companies / V. V. Orlov // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |