Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Загорняк Н. Б. Споживацька цінність у системі управління організацією: компас для нової реальності у боротьбі за ринкові можливості / Н. Б. Загорняк // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - С. 164-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_8_22 Розглянуто теоретичні основи спрямованості на споживацьку цінність під час формування стратегії організації відповідно до принципу дотримання інтересів стейкхолдерів, що пов'язано зі здійсненням заходів у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Сформульовано висновки щодо доцільності переміщення фокусу у стратегічному мисленні з підвищення цінності для акціонерів на дотримання інтересів максимально широкого кола стейкхолдерів, що дозволить забезпечити стійкість добробуту власників організації за умов посткризового дефіциту довіри суспільства до бізнесу; на пріоритетність підвищення організацією цінності товарів, що відчувається споживачами. Запропоновано напрями практичного застосування в Україні інструментів корпоративної соціальної відповідальності для підвищення цінності товарів організації у сприйнятті споживачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Загорняк Н. Б. Споживацька цінність у системі управління організацією: компас для нової реальності у боротьбі за ринкові можливості / Н. Б. Загорняк // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - С. 164-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_8_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |