Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Hunjra A. I. Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_57 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hunjra A. I. Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_57. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |