Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Сібрук В. Л. Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук, К. А. Кришкевич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_4_8 Проаналізовано вплив маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабкі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращання її збутової діяльності. Складено прогноз прибутків на наступні роки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сібрук В. Л. Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук, К. А. Кришкевич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |