Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Mir I. A. Role of humor-based advertising in a crisis economy / I. A. Mir, M. B. Khan // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 406-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_51 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mir I. A. Role of humor-based advertising in a crisis economy / I. A. Mir, M. B. Khan // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 406-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_51. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |