Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Mir I. A. 
Role of humor-based advertising in a crisis economy / I. A. Mir, M. B. Khan // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 406-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_51
  Повний текст PDF - 149.042 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Mir I.
  • Khan M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Mir I. A. Role of humor-based advertising in a crisis economy / I. A. Mir, M. B. Khan // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 406-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_51.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського