Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Дудко О. С. Оцінювання дієвості та ефективності реклами / О. С. Дудко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_22 Розглянуто поняття ефективності та дієвості рекламних заходів. Запропоновано формулу визначення дієвості реклами та індекс економічної ефективності реклами, за якими замовники реклами матимуть змогу оцінити доцільність проведення кожної окремої рекламної кампанії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дудко О. С. Оцінювання дієвості та ефективності реклами / О. С. Дудко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |