Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Лепілкін С. В. Продаж страхових послуг за посередництвом автосалонів / С. В. Лепілкін // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 272-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_31 Розглянуто автосалон як специфічного посередника у разі продажу страхових послуг. Досліджено механізм співробітництва учасників каналу продажу за реалізації страхової послуги. Виділено й проаналізовано чинники, які визначають ефективність продажу страхових послуг через автосалони. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лепілкін С. В. Продаж страхових послуг за посередництвом автосалонів / С. В. Лепілкін // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 272-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |