Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Кендюхов О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_11_18 Оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їх основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кендюхов О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_11_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |