Наукова періодика України Academy review


Осадчий В. И. 
Роль маркетинговой стратегии в инновационной деятельности международных компаний информационно-технологической отрасли / В. И. Осадчий // Академічний огляд. - 2013. - № 1. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2013_1_18
  Повний текст PDF - 401.124 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Осадчий В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Осадчий В. И. Роль маркетинговой стратегии в инновационной деятельности международных компаний информационно-технологической отрасли / В. И. Осадчий // Академічний огляд. - 2013. - № 1. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2013_1_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського