Наукова періодика України Авіаційно-космічна техніка і технологія


Божененко Т. А. 
Применение суггерентной модели общества для исследования рекламного креатива / Т. А. Божененко, Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова // Авиационно-космическая техника и технология. - 2004. - № 7. - С. 32–36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2004_7_9
  Повний текст PDF - 240.864 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Божененко Т.
  • Паршаков Е.
  • Паршакова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Божененко Т. А. Применение суггерентной модели общества для исследования рекламного креатива / Т. А. Божененко, Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова // Авиационно-космическая техника и технология. - 2004. - № 7. - С. 32–36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2004_7_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського