Наукова періодика України Зернові продукти і комбікорми


Мардар М. Р. 
Маркетингове дослідження споживацьких мотивацій та переваг при виборі каш швидкого приготування / М. Р. Мардар, Ю. П. Байбак, О. М. Голодонюк // Зернові продукти і комбікорми. - 2014. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2014_4_6
  Повний текст PDF - 1.112 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мардар М.
  • Байбак Ю.
  • Голодонюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мардар М. Р. Маркетингове дослідження споживацьких мотивацій та переваг при виборі каш швидкого приготування / М. Р. Мардар, Ю. П. Байбак, О. М. Голодонюк // Зернові продукти і комбікорми. - 2014. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2014_4_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мардар Марина Ромиківна (технічні науки)
  • Голодонюк Ольга Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського