Наукова періодика України | Зернові продукти і комбікорми | ||
Мардар М. Р. Маркетингове дослідження споживацьких мотивацій та переваг при виборі каш швидкого приготування / М. Р. Мардар, Ю. П. Байбак, О. М. Голодонюк // Зернові продукти і комбікорми. - 2014. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2014_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мардар М. Р. Маркетингове дослідження споживацьких мотивацій та переваг при виборі каш швидкого приготування / М. Р. Мардар, Ю. П. Байбак, О. М. Голодонюк // Зернові продукти і комбікорми. - 2014. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2014_4_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |