![]() | Наукова періодика України | ![]() | Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика |
Говоруха М. О. Принципи безперервної професійної освіти у фармацевтичному менеджменті / М. О. Говоруха, О. П. Гульчій, М. С. Пономаренко, Г. В. Загорій // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2016. - Вип. 25. - С. 556-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2016_25_89 У процесі формування знань і навичок виділяють 4 основні етапи: дошкільна освіта, шкільна, професійна і освіта для дорослих і безперервна професійна освіта. Значну роль у безперервній професійній освіті відіграє педагог-андрагог. Мета роботи - висвітлення принципів безперервної професійної освіти для спеціалістів з фармацевтичного менеджменту і роль педагога-андрагога у їх професійній підготовці. У роботі було застосовано методи: бібліосемантичний, експериментальний, анкетування, статистичний. Менеджерам, які працюють у фармацевтичних організаціях або на підприємствах, необхідно володіти юридичними знаннями та знаннями у сфері економіки, фармації, психології, а також аналітичними навичками та навичками спілкування. Залежно від структури компанії чи організації менеджери виконують різні функції, тому вони мають володіти різними знаннями, уміннями та навичками. Цього можна досягти тільки за безперервної професійної освіти з застосуванням андрагогічних підходів. Андрагогічний супровід педагога забезпечує реалізацію і розвиток суб'єктної позиції у процесі підвищення кваліфікації через механізми довіри і підтримки. Андрагогічний супровід педагога у процесі підвищення кваліфікації є умовою розвитку суб'єктної позиції і розглядається як форма допомоги, спрямована на сприяння самовизначенню і самореалізації дорослого учня в освітньому середовищі, підтримку освітньої ініціативи, активізацію власних ресурсів, проектувальної, регулятивно-виконавчої, рефлексивно-оціночної діяльності. Концепція безперервної професійної освіти має будуватися на принципах: базисності, багаторівневості, диверсифікації, взаємодоповнення, маневреності, наступності, інтеграції і гнучкості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Говоруха М. О. Принципи безперервної професійної освіти у фармацевтичному менеджменті / М. О. Говоруха, О. П. Гульчій, М. С. Пономаренко, Г. В. Загорій // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2016. - Вип. 25. - С. 556-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2016_25_89.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |