Наукова періодика України | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету | ||
Буднікевич І. Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування / І. Буднікевич, І. Крупенна, І. Черданцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39%282%29__34 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буднікевич І. Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування / І. Буднікевич, І. Крупенна, І. Черданцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |