Наукова періодика України | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету | ||
Шевченко О. Л. Нові реалії брендингу / О. Л. Шевченко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(2). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32%282%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко О. Л. Нові реалії брендингу / О. Л. Шевченко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(2). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32(2)__27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |