Наукова періодика України | Здоров'я дитини | ||
Ільченко С. І. Стан домінуючих мотивів навчання студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії / С. І. Ільченко, Н. В. Мишина, А. О. Єфанова // Здоровье ребенка. - 2017. - т. 12, № 2. - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2017_12_2_19 На даний час проблема становлення висококваліфікованих фахівців набуває все більшого значення. Сучасне суспільство ставить до випускника вищого медичного навчального закладу особливі вимоги, серед яких важливе місце займають високий професіоналізм, активність, вміння співчувати, навички спілкування на основі взаєморозуміння, знання медичної етики і деонтології. Саме тому процес підготовки майбутніх фахівців за умов сучасної освіти є досить складним процесом, який зумовлений багатьма чинниками. Проблема мотивації є однією з фундаментальних проблем навчання, а найважливішим параметром, який визначає ефективність процесу навчання студентів, є його особиста зацікавленість або мотивація навчання. В дослідженні брали участь студенти третього курсу Дніпропетровської медичної академії. Розглянуто сучасний стан проблеми навчально-професійної мотивації вітчизняних студентів і студентів-іноземців у процесі здійснення навчальної діяльності, а саме під час вивчення дисципліни "Пропедевтика педіатрії". Наведено результати дослідження основних, домінуючих мотивів навчання студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, проведено аналіз домінуючих мотивів одержання вищої медичної освіти сучасними студентами, визначено ступінь їх важливості для кожного окремого студента. Виявлено відмінності у мотивах навчання вітчизняних студентів і студентів-іноземців. Результати дослідження основних груп мотивів професійної підготовки студентів і розподіл даних груп мотивів за ранговими значеннями можуть слугувати основою для подальшого дослідження, спрямованого на удосконалення процесу навчання і саморозвитку студентів, з урахуванням їх індивідуальних, особистісних якостей, рівня сформованості мотивів навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ільченко С. І. Стан домінуючих мотивів навчання студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії / С. І. Ільченко, Н. В. Мишина, А. О. Єфанова // Здоровье ребенка. - 2017. - т. 12, № 2. - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2017_12_2_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |