Наукова періодика України Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства


Мудра І. 
Некомерційна реклама як інструментарій залучення читачів / І. Мудра // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2013. - Вип. 3. - С. 436-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2013_3_39
  Повний текст PDF - 317.366 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мудра І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мудра І. Некомерційна реклама як інструментарій залучення читачів / І. Мудра // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2013. - Вип. 3. - С. 436-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2013_3_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського