Наукова періодика України Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства


Демченко М. 
Бренд у сучасних медіа: принципи формування, просування та розвитку / М. Демченко // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 466-472. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_38
  Повний текст PDF - 252.144 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демченко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демченко М. Бренд у сучасних медіа: принципи формування, просування та розвитку / М. Демченко // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 466-472. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_38.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського