Наукова періодика України Вісник економіки


Вороненко І. 
Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами / І. Вороненко, А. Скрипник, Ю. Нам’ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2018. - Вип. 2. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2018_2_7
  Повний текст PDF - 703.696 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вороненко І.
  • Скрипник А.
  • Нам’ясенко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вороненко І. Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами / І. Вороненко, А. Скрипник, Ю. Нам’ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2018. - Вип. 2. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2018_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вороненко Ірина Вікторівна (економічні науки)
  • Скрипник Андрій Васильович (економічні науки)
  • Скрипник Андрій Леонідович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського