Наукова періодика України | Вісник економіки | ||
Вороненко І. Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами / І. Вороненко, А. Скрипник, Ю. Нам’ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2018. - Вип. 2. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2018_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вороненко І. Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами / І. Вороненко, А. Скрипник, Ю. Нам’ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2018. - Вип. 2. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2018_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |