Наукова періодика України | Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту | ||
Дьячук І. В. Підходи до формування маркетингової стратегії розвитку ВНЗ в умовах інтеграції до європейського освітнього простору / І. В. Дьячук, Н. О. Луценко // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 2. - С. 98-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дьячук І. В. Підходи до формування маркетингової стратегії розвитку ВНЗ в умовах інтеграції до європейського освітнього простору / І. В. Дьячук, Н. О. Луценко // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 2. - С. 98-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |