Наукова періодика України Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту


Дьячук І. В. 
Підходи до формування маркетингової стратегії розвитку ВНЗ в умовах інтеграції до європейського освітнього простору / І. В. Дьячук, Н. О. Луценко // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 2. - С. 98-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_2_12
  Повний текст PDF - 551.585 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дьячук І.
  • Луценко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дьячук І. В. Підходи до формування маркетингової стратегії розвитку ВНЗ в умовах інтеграції до європейського освітнього простору / І. В. Дьячук, Н. О. Луценко // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 2. - С. 98-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дьячук Ірина Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського