Наукова періодика України | Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту | ||
Гуржій Н. М. Концепція управління стратегічним маркетингом / Н. М. Гуржій // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2011. - № 2. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2011_2_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуржій Н. М. Концепція управління стратегічним маркетингом / Н. М. Гуржій // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2011. - № 2. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2011_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |