Наукова періодика України Вісник Сумського національного аграрного університету


Передерій Н. О. 
Маркетингова концепція молокопродуктового підкомплексу / Н. О. Передерій // Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит. - 2013. - № 1. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsnau_2013_1_32
  Повний текст PDF - 247.574 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Передерій Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Передерій Н. О. Маркетингова концепція молокопродуктового підкомплексу / Н. О. Передерій // Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит. - 2013. - № 1. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsnau_2013_1_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Передерій Наталія Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського