Наукова періодика України Вісник Сумського національного аграрного університету


Голишева Є. О. 
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції / Є. О. Голишева // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 2. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2019_2_2
  Повний текст PDF - 428.388 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голишева Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голишева Є. О. Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції / Є. О. Голишева // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 2. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2019_2_2.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Голишева Євгенія Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського