Наукова періодика України | Вісник Сумського національного аграрного університету | ||
Єранкін О. О. Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні / О. О. Єранкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єранкін О. О. Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні / О. О. Єранкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |