Наукова періодика України | |||
Michalak J. Territorial marketing as a tool for building cooperation of local authorities with investors / J. Michalak, Z. Warzocha, K. Fadrowska // Socio-economic research bulletin. - 2015. - Issue 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_4_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Michalak J. Territorial marketing as a tool for building cooperation of local authorities with investors / J. Michalak, Z. Warzocha, K. Fadrowska // Socio-economic research bulletin. - 2015. - Issue 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_4_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |