Наукова періодика України


Янковий О. Г. 
Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств / О. Г. Янковий // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2014. - Вип. 2. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2014_2_29
  Повний текст PDF - 370.69 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Янковий О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Янковий О. Г. Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств / О. Г. Янковий // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2014. - Вип. 2. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2014_2_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Янковий Олександр Григорович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського