Наукова періодика України


Петриченко П. А. 
Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 54-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_2%281%29__10
  Повний текст PDF - 168.613 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петриченко П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петриченко П. А. Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 54-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_2(1)__10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петриченко Павло Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського