Наукова періодика України | |||
Szymura-Tyc M. The role of marketing in contemporary innovation processes – the perspective of transition economies / M. Szymura-Tyc // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 152-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3%281%29__26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Szymura-Tyc M. The role of marketing in contemporary innovation processes – the perspective of transition economies / M. Szymura-Tyc // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 152-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3(1)__26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |