Наукова періодика України


Szymura-Tyc M. 
The role of marketing in contemporary innovation processes – the perspective of transition economies / M. Szymura-Tyc // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 152-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3%281%29__26
  Повний текст PDF - 1.185 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Szymura-Tyc M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Szymura-Tyc M. The role of marketing in contemporary innovation processes – the perspective of transition economies / M. Szymura-Tyc // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 152-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3(1)__26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського