Наукова періодика України


Michalak J. 
Promotion of sales influence on consumer decisions / J. Michalak, W. Kozłowski // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3%281%29__19
  Повний текст PDF - 169.643 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Michalak J.
  • Kozłowski W.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Michalak J. Promotion of sales influence on consumer decisions / J. Michalak, W. Kozłowski // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3(1)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського