Наукова періодика України | |||
Michalak J. Promotion of sales influence on consumer decisions / J. Michalak, W. Kozłowski // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3%281%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Michalak J. Promotion of sales influence on consumer decisions / J. Michalak, W. Kozłowski // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3(1)__19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |