Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Капінус Л. В. Інтергація поведінкової економіки з маркетинговою наукою / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, С. А. Бакуліна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_3_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Капінус Л. В. Інтергація поведінкової економіки з маркетинговою наукою / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, С. А. Бакуліна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_3_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |