Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Постол А. А. 
Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств / А. А. Постол // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 2. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_2_15
  Повний текст PDF - 245.268 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Постол А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Постол А. А. Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств / А. А. Постол // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 2. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Постол Анатолій Анатолійович (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського