Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Данкеєва О. М. 
Аналіз перцепції споживачами простору мерчандайзингу в роздрібних торговельних мережах / О. М. Данкеєва // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 1. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_1_13
  Повний текст PDF - 248.479 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данкеєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данкеєва О. М. Аналіз перцепції споживачами простору мерчандайзингу в роздрібних торговельних мережах / О. М. Данкеєва // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 1. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Данкеєва Оксана Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського