Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Павлова І. О. Стратегія брендингу об’єднаних територіальних громад Південного регіону / І. О. Павлова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 12. - С. 199-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_12_45 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Павлова І. О. Стратегія брендингу об’єднаних територіальних громад Південного регіону / І. О. Павлова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 12. - С. 199-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_12_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |