Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Костинець Ю. В. 
Теоретичні підходи до визначення сутності та механізму маркетингового управління / Ю. В. Костинець // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 3. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_3_15
  Повний текст PDF - 220.945 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костинець Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костинець Ю. В. Теоретичні підходи до визначення сутності та механізму маркетингового управління / Ю. В. Костинець // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 3. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_3_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Костинець Юлія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського