Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Лавреньов Н. К. Сутність поняття "комунікативний імідж" у контексті діяльності сучасного підприємства / Н. К. Лавреньов // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 4. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_4_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лавреньов Н. К. Сутність поняття "комунікативний імідж" у контексті діяльності сучасного підприємства / Н. К. Лавреньов // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 4. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_4_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |