Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Бондаренко К. А. 
Вплив факторів макросередовища на формування маркетингових стратегій рекламних агентств / К. А. Бондаренко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 5-6. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_5-6_8
  Повний текст PDF - 162.758 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко К. А. Вплив факторів макросередовища на формування маркетингових стратегій рекламних агентств / К. А. Бондаренко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 5-6. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_5-6_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Катерина Андріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського